HR-interim

Har du behov av att anlita en HR-resurs för begränsad period?

Kontakta oss

HR-interim

Ibland behöver man som företag anlita en interim HR-chef, HR Business Partner eller HR Director under en kortare eller längre period. En Interimskonsult inom HR kan behövas på heltid eller deltid under olika tidsperioder och faser i en organisations utveckling. Behov av HR-interim kan ibland handla om att driva ett förändringsarbete eller att under en period axla en befintlig HR-roll i väntan på en rekrytering eller under en sjukskrivning.

En del av Skillways kunder är bolag som växer och som initialt inte har en egen HR-resurs. För dessa företag är det av stor vikt att göra ”rätt” från början i HR-arbetet och i många fall kan HR-interim vara en god möjlighet för dessa bolag. HR-interim är en flexibel lösning som möjliggör en stor variation av upplägg och ett agilt sätt att arbeta med HR, helt anpassat till dig som kund. I takt med att ett bolag växer eller förändras på olika sätt ser man ofta ett förändrat behov av HR-funktion och i dessa fall är det ofta en bra lösning att samarbeta med oss i en lösning inom HR-interim.

Våra konsulter inom HR-interim har precis som vi själva en gedigen erfarenhet av kvalificerat HR-arbete och ett stort engagemang för ert företags verksamhet och affär kopplat till HR-processer av relevans för er.

Kontakta oss

    Genom att skicka in formuläret godkänner du att Skillway sparar information om dig. Läs mer om hur vi behandlar dina personuppgifter i vår integritetspolicy.

    Integritetspolicy

    En hemsida från Bravissimo

    © 2022 Skillway AB